Koulutuksiin haetaan koulutuskohtaisen hakemuslinkin kautta sähköisellä hakemuksella.
Siirry verkkoasiointiinYritysten kehittämispalvelut: Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen -koulutus ELY-keskus
Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen -koulutuksen aikana yritys saa keinoja ja tukea asiakkuusstrategiaa toteuttavaan markkinointiin ja myyntiin.
Yritysten kehittämispalvelut ovat ELY-keskuksen tarjoamia konsultointi- ja koulutuspalveluja, joiden avulla tuetaan pk-yritysten kasvua, uudistumista, kansainvälistymistä sekä työllisyyttä.
Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen -koulutuksen kohderyhmänä ovat liikevaihdon kasvua aktiivisesti hakevat pk-yritykset. Koulutukseen voivat osallistua yrityksen johto ja avainhenkilöt. Toimialapainotus tai tarkennettu kohderyhmän mukainen painotus on mahdollinen.
Koulutuksen tavoitteena on tehostaa pk-yrityksen markkinoinnin ja asiakkuuksien johtamista ja hallintaa yrityksen kilpailukyvyn parantamiseksi sekä linkittää markkinointi ja myynti yrityksen liiketoiminnan kokonaisuuteen. Koulutuksen ja konsultoinnin aikana osallistujan käsitys yrityksen asiakkuuksista, markkinoinnin ja myynnin osaamisesta, kehittämistarpeista ja tavoitteista tarkentuu ja osallistujat saavat keinoja ja tukea asiakkuusstrategiaa toteuttavaan markkinointiin ja myyntiin.
Koulutus sisältää 14 lähipäivää ja kolme yrityskohtaista konsultointipäivää.
Koulutukseen voivat osallistua ilman toimialarajoituksia pk-yritykset, joilla on edellytykset ja halu kasvuun.
Hae koulutukseen alkavien koulutusten tiedoista löytyvän hakulinkin kautta.
Palveluntuottaja laskuttaa yrityksen oman maksuosuuden yritykseltä.
Lisätietoa koulutuksesta saat ELY-keskusten Yritysten kehittämispalvelujen yhteyshenkilöiltä ja Yritys-Suomi-puhelinpalvelusta